Masz jakieś pytania?
Chętnie na nie odpowiemy!
Nasz zespół sprzedaży jest tu dla Ciebie.
Krakowski Bank Spółdzielczy to lider wśród banków spółdzielczych działających na terenie Polski.
Posiada ponad 115-letnią tradycję i prowadzi działalność na terenie 4 województw: małopolskiego, śląskiego, łódzkiego i świętokrzyskiego. KBS oferuje nowoczesne produkty i usługi bankowe oraz ubezpieczeniowe. Klientami Banku są zarówno osoby indywidualne, jak i podmioty gospodarcze, instytucje, rolnicy oraz jednostki samorządu terytorialnego.
Wdrożony przez Ideo serwis to funkcjonalna platforma e-learningowa. Została stworzona z myślą o pracownikach Krakowskiego Banku Spółdzielczego. Platforma umożliwia prowadzenie kompleksowych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz kursów produktowych.
Wszystkie szkolenia przygotowywane są zgodnie ze standardem SCORM, który opisuje obiekty składające się na kurs, kolejność ich uruchamiania oraz komunikację z platformą e-learningową. Narzędzie umożliwia także tworzenie kursów z możliwością importu prezentacji PowerPoint.
Na co dzień z platformy korzysta ponad 500 pracowników Krakowskiego Banku Spółdzielczego
Przy budowie platformy wykorzystaliśmy autorski system do zarządzania zdalną edukacją, Edito e-learning. Oprócz podstawowych funkcjonalności zaimplementowaliśmy także liczne moduły dedykowane Klientowi. Dla przykładu Profil koordynatora, który przeznaczony jest dla osób tworzących szkolenia i pozwala na zarządzanie procesem nauki podległej grupy osób i monitoring osiąganych przez nich wyników. Ponadto konstrukcja platformy pozwala pracownikom KBS na prowadzenie dyskusji, wymianę poglądów oraz dzielenie się doświadczeniami.
Zlecenie obejmowało także instalację platformy na serwerze Klienta. Stworzone przez nas narzędzie pozwala na sprawną dystrybucję szkoleń wewnątrz firmy, z związku z tym jest dostępne tylko jej dla pracowników.