Kalendarz
Ten moduł pozwala dodawać wydarzenia do kalendarza użytkowników
Jak działa Kalendarz?
Za pośrednictwem modułu będziesz wyświetlać wszystkie zbliżające się wydarzenia w formie miesięcznego widoku kalendarza. Dodatkowo sami użytkownicy mogą dodawać własne wydarzenia widoczne tylko dla nich za pomocą formularza zamieszczonego na stronie.
Przypominaj o ważnych wydarzeniach
Kalendarz to sprawdzone narzędzie do planowania czasu, dzięki któremu użytkownicy nie zapomną o ważnych wydarzeniach związanych ze szkoleniami, takimi jak testy, egzaminy, webinary czy spotkania firmowe.
Wydarzenia mogą być widoczne dla pojedynczych lub wszystkich użytkowników, a także konkretnych zespołów i grup użytkowników. Dodasz je za pośrednictwem profilu administracyjnego lub profilu koordynatora.
W panelu administracyjnym w module Kalendarz możesz:
tworzyć wydarzenia o dowolnej tematyce
edytować terminy wydarzeń
zmieniać lub uzupełniać treść
zarządzać widocznością wydarzeń
konfigurować pola formularza